tiistai 25. elokuuta 2009

Hellevalitusta



Tämä helle saisi kyllä jo hellittää! Emme pidä ilmastointia öisin päällä ja näin ollen aamuviiden aikaan alkaa olla niin tukalaa, että nukkuminen on mahdotonta.

Eilen aamulla, kun olin menossa jumppaan olin jo iloinen, että päivästä tulee vilpoisampi, mutta ihan oli yhtä hiostava päivä kuin muutkin, vaikka muutama vesipisara iltapäivällä tulikin. En edes muista, milloin on viimeksi satanut, ehkä heinäkuussa?

Vuoden päästä elokuussa tämä porukka lähtee jonnekin viileämpään paikkaan kuukaudeksi! Ilmastopakolaisiksi! Kuva on näpätty Etelä-Ranskasta, sinne voisin vaikka mennäkin.

4 kommenttia:

Vendaval kirjoitti...

heippa,

tuli vaan mieleen, että meidän toimistolle tarvitaan vissiinkin lokakuusta alkaen ranskan kielen taitoista henkilökuntaa. ihan mukava toimistotyö kyseessä. en tiedä oletko edes vailla työtä, mutta ajattelin kuitenkin kertoa :) kysy lisää, jos kiinnostaa!

Ansku kirjoitti...

Vendaval: Kyllä kiinnostaa!! Pitäisiköhän meidän nähdä vaikka kahvilla/drinksulla tässä joku päivä :)?

Vendaval kirjoitti...

juu nähdään vaan, mulle käy periaatteessa koska vaan. huomenna ja ylihuomenna on menoa, mutta siitä eteenpäin käy... asun aika keskustassa, ilmeisesti sinäkin?

Ansku kirjoitti...

Miten olisi ensi viikolla? Mä luulen, että mulla on sun sähköpostiosoite jossain, yritän löytää ja laittaa sitä kautta viestiä!