tiistai 22. syyskuuta 2009

Kirjamarkkinat


Passeig de Gracialla on meneillään kirjamarkkinat. Myynnissä on sekä käytettyjä että uusiakin kirjoja. Olen ohikulkiessani käynyt jo moneen kertaan hypistelemässä opuksia, mutta vielä ei ole mitään tarttunut mukaan. Markkinat jatkuvat 4.10. saakka, joten vielähän tässä ehtii.


Ruumiinkulttuuria: olen tässä miettinyt, että etsisin uuden jumppasalin. Olen ollut muuten tyytyväinen nykyisen jumppatarjontaan, mutta pikkuisen on alkanut harmittaa, etten ole vieläkään, monen muistutuksen jälkeen, saanut niitä "etuisuuksia", mitä minulle ilmoittautuessani luvattiin. Kuntotesti, personal trainer, tuotapaketteja... Eipä ole näkynyt. Käyn nyt vielä ensi kuun tuolla salilla, kun se kerran on jo maksettu, mutta jos ei lähiviikkoina ala yhteydenottoja tulla, niin pitäkööt tunkkinsa. Eiköhän täältä löydy muitakin vaihtoehtoja, taatusti halvempia.

3 kommenttia:

Suvi O kirjoitti...

Kirjamarkkinat! Se kuulostaa kivalta. (Heh, varsinkin mun espanjantaidoilla...) Täälläkin on kirjamessut kuukauden päästä, taidan mennä shoppailemaan.

Ansku kirjoitti...

Ja annahan kun saan postattua mitä sieltä tänään löysin! Työn alla on juuri...

yo vivo aqui kirjoitti...

kerro mulle jos löydät täältä jonkun edullisen salin :)