perjantai 22. tammikuuta 2010

Näillä keleillä tarkenee vaikkapa näillä...

Meille tulee helmikuussa useammat vieraat, ja kaksi heistä on jo kysynyt, että "apua, mitä kampetta mukaan??!!". Tänään oli ihana aurinkoinen päivä, ja minä kuljin kaupungilla näillä vaatteilla. Villaponcho ja farkut. Ihan siis ilman takkia ei tarkene, mutta villatakilla kyllä, varsinkin jos on alla kaksi pitkähihaista, kuten minulla. Kietaisin vielä kaulaliinan lähtiessä. Minua palelee aina, joten saatoin hieman liioitella lämpimyydessä, mutta noin niin kuin yleisesti ottaen ainakaan tänään ei tarvinnut toppatakkia. Helmikuussa tilanne voi olla toki toinen...

3 kommenttia:

Riikka V. kirjoitti...

Ihanaa, ihanaa, jos ei tarvita toppavaatteita!

Wanha kirjoitti...

Käveltiinköhän me ristiin, olin eilen siellä päin. Ja lämmintä oli tosiaan, mutta illalla tuli vilu niin hyvä, että oli villakangastakki mukana. Toivottovasti ilmat alkavat nyt lämmetä, olen ihan kypsä kylmyyteen. Käyn siellä kulmilla aina silloin tällöin, täytyy niitä treffejä sopia joku kerta :)

Ansku kirjoitti...

Riikka: Eikö vaan olekin :D!!

Kenza: Laita mulle vaikka e-mailia, kun olet tulossa :). Tosin ilmoita myös täällä kommenttilootassa viestistä, en juuri koskaan tsekkaa tuota inboxia!