keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Potkupalloilija tuli taloon!

Barcan pelaaja Pedro, joka teki eilen maalin Tenerifeä vastaan oli tänään kuvaamassa Niken mainosta naapurissamme. Siis ihan tässä samassa talossa, ties vaikka törmäsimme ovella, kun tuossa edestakaisin kuljin kotiin ja kaupungille. Vaikka enköhän minä tämän näköisen miehen olisi huomannut... Ihmettelin kyllä päivällä, kun rappukäytävässä ravattiin normaalia enemmän ja ovet kävivät. Julkkis talossa.

Ovivahtimme, armoton Barca-fani, oli liekeissä. Hän oli päässyt samaan kuvaan Pedron kanssa ja saanut kännykälläänkin ottaa kuvia futarista ja mallitytöistä. Pedro oli kuulemma ollut tosi kiva heppu, hyvällä tuulella ja kova vitsailemaan. Porterolla oli kännykässään monta yhteiskuvaa Barcan pelaajien kanssa, tunnistin ainoastaan Messin. Kuulemma tässä meidän kulmilla pyörii paljon palloilijoita ja portsari, puhelias kaveri kun on, on mennyt usein onnittelemaan hyvin menneestä matsista ja saanut samalla yhteiskuvan.

Pitäisi varmaan alkaa hieman paneutua tuohon potkupallon maailmaan, kun lähes päivittäin joku ottaa sen puheeksi!


1 kommentti:

Wanha kirjoitti...

Mä muutan teille! Haluan samaan kuvaan Messin kanssa! Mä olen ajatellut järkkää sille sokkotreffit mun siskon kanssa :) Niin jos näät sitä niin anna mun yhteystiedot! :D